Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Tıg işi Kardan Adam Modeli

    Kardan adam örgü modeli nasıl yapılır işte size  tıg işi örnekleri göstereceğim. Tıg işi modelleri ve tıg işi modellerin resimlerini tıg işi yelek modellerinden sonra paylaşıyorum. tıg işi havlu örnekleri ve örgü kardan adam yapımını da ilerleyen günlerde sizlere sunarım.


    Bir sanat örneği Noel baba yapıyorum. Kardan adam veya bazı özel düzenleme süslemek için Noel ağacı süslemek için kullanabilirsiniz. Kaba ve ince iplik ve iğne 2 mm tığ ile yapilmaktadır. "Özgür olmak birinin zincirlerini almak için, ama saygı ve başkalarının özgürlüğünü genişletmek yollarla yaşamak için sadece değildir." Büyüleyici bir kardam adam yapmak istemezmisiniz işte size esin kaynağı.

    1 yorum :

    1. Merhaba .Kardan adamlarınız çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Benim sizde bir ricam var sizin eskiden ördüğünüz ve blogdan kaldırdığınız bir volanlı atkı modeliniz var.Mümkünse örülüş şemasını bana gönderir misiniz.Emeğiniz için şimdiden teşekkürler.Şehr-i Antalya'dan sevgilerimi gönderiyorum.....

      YanıtlaSil

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda