Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    yeni iğne oyası havlular ve mimlerim :)


    bu hafta blogumla çok fazla ilgilenemedim elimde çok yarım örgüm var ama çocuklarım rahatsız olunca işlerde bitmedi bende arşivimdeki havlularımı yayınlıyorum hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum :))ve mimlere geçiyorum.


    ilk mim sevgili gonuldenele'den geldi çok teşekkür ederim canım konu çok zevkliydi
    YAPTIĞIM DÖRT İŞ:
    1-anneyim(bana göre en zoru ama en güzeli)
    2-ev hanımıyım(buda hiç bitmeyen işler demek bana göre)
    3-örgülerim ve çeşitli elişlerim(dikiş,nakış v.s)
    4-bloglarım ve internetim
    DEFALARCA İZLEDİĞİM DÖRT FİLM:
    1-eşkiya
    2-uçurtmayı vurmasınlar
    3-bodyguard
    4-
    YAŞADIĞIM DÖRT YER:
    1-ankara
    2-konya
    İZLEDİĞİM DÖRT TELEVİZYON PROGRAMI:
    1-kurtlar vadisi(kriz vurdu ama:))
    2-canım ailem
    3-avrupa yakası
    4-derya baykal
    TATİL İÇİN GİTTİĞİM DÖRT YER:
    1-antalya
    2-istanbul
    3-kuşadası
    4-muğla
    SEVDİĞİM DÖRT YEMEK:
    1-bamya çorbası
    2-z.yaprak sarma
    3-su böreği
    4-melemen
    HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEDİĞİM DÖRT YER:
    1-dubai 7 yıldızlı otelde tatil yapıyor olmak
    2-ankarada olmak
    3-uludağda karda yürümek
    4-antalya
    BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAYDIM DÜŞMEK İSTEYECEĞİM DÖRT YER:
    1-bir ekin tarlasında buğdayları bereketlendirmek için
    2-kin dolu insanlara ,kinleri yok olsun diye
    3-bir damla suya hasret olan heryere her insana
    4-zemzem kuyusuna o saflıkta kaybolmak adına
    2.mim bendensofralarınıza'dan geldi çok teşekkür ederim canım
    1- Hayatınızda en çok sevdiğiniz 3 kişi?eşim,oğlum,kızım
    2- Sizi hayata bağlayan 3olay?Allah'a inancım,ailem ve yaşama sevincim
    3- 3 Şey dileyin?Ailemle sevdiklerimle sağlıklı,hayırlı,huzurlu bir hayat diliyorum,tüm insanlar içinde
    4- 3 Gün önce saat 3’te nerede ne yapıyordunuz?çocuklarım boğaz enfeksiyonu geçiriyorlar onları doktora götürmüştüm
    5- Mobil telefonunuzda kayıtlı 3 kişinin adı nedir?eşim,annem,babam
    ben de sevgili dantel81'i ve safiyece arkadaşlarımı mimliyorum

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda