Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    orgu bebek babeti




    kızımın babetleri diğer patiklere göre daha kullanışlı ayağında daha muntazam duruyor,en önemlisi düğmeli olduğu için ayağından pek çıkaramıyor :))
    14 zincir çekip resimdeki gibi tabanını yaptım,tabandan sonra artırma eksiltme yapmadan 2 sıra örüp kalan 3 sırada ön burunda eksiltme yaptım son sırayı sık iğne yaptım.kırmızı bant ve çiçek yaptım çiçeğin alt kısmına düğme diktim.bir kaç saatte bitti çok zevkli tavsiye ederim:))unutmadan tasarım tamamen uydurmaca bana ait :))
    ve sevgili arkadaşım http://dantel83.blogcu.com/ mimlemiş sağolsun,okuduğumuz kitabın 165.sayfasındaki 5.kelimeyi yazacakmışız .ben çok fazla kitap okuyamıyorum çocuklarımdan dolayı ama uzun zamandır elimde ara ara çok severek okuduğum bir kitabım var işin ilginç tarafı ise kitap 144 sayfa :)yazar iskender pala kitabın adı "nurundandır bütün nurlar "tavsiye ederim harika bir kitap ben de kitabı rastgele açtımve ilk sözü yazıyorum "dertsiz olmak dert olarak yeter ,Allah hüzünlü kalbi sever " cümlesi var,ben kimseyi mimlemiyorum sanırım bu konuda herkes mimlendi :))

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda