Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    mim

    Mimlendim

    Sevgili arkadaşım narish tarafından mimlendim..

    En sevdiğim kelime?Ya Allah, anneeee
    En nefret ettiğim kelime?kin,nefret dolu sevimsiz kelimeler
    Beni ne heyecanlandırır?Dünyevi ve manevi görevlerimi yerine getirebilmek ,çocuklarımın yeni şeyler ögrenmesi
    Heyecanımı ne öldürür?konuya bağlı
    En sevdiğim ses?Ezan sesi,güzel bir sesten Kur'an-ı Kerim dinlemek,doğadaki sesler,çocuklarımın sesleri
    En nefret ettiğim ses?bağırtılı olan sesler
    Hangi mesleği yapmak istemem?avukatlık gibi(vebali olan meslekleri yapmak istemezdim)
    Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdim?insanların içini okuyabilmek
    Kendim olmasaydım kim olmak isterdim?....?....
    Nerede yaşamak isterdim?Türkiye'de
    En önemli kusurum?ani sinirlenirim ama çok kısa sürer en fazla 5 dakika
    Bana en fazla keyif veren kötü huyum?sakin bi yapım var etliye sütlüye karışmam bir olay olduğunda herşeyi Allah'a havale ederim
    Kahramanım kim?Rabia hatun
    En çok kullandığım küfür?küfür etmem
    Şu anki ruh halim?sakin,huzurluyum çok şükür Allah'ıma
    Hayat felsefesini hangi slogan özetler?Allah'ıma yakışan bir kul,Aileme iyi bir anne eş olabilmek
    Mutluluk rüyam nedir?Ailemle sevdiklerimle sağlıklı mutlu mesut yaşamak
    Mutsuzluğun tanımı?sevdiklerimin olmaması
    Nasıl ölmek isterdim?önce imanım tam,sonra temiz ve pak tüm sevdiklerimin yanında onlarla helalleşerek ve şehadet ederek ölmek isterdim
    Öldüğümde cennete gidersem Allah'in bana kapıda ne söylemesini isterdim?
    aileni de yanına vereceğim ey kulum

    ben kimseyi sobelemeyeceğim isteyenler olursa cevaplayabilir:)

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda