Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    Evde Kaza

    Sevgili Blog arkadaşlarım geçmiş olsun dilekleriniz için hepinize çok tşk ediyorum
    C.tesi günü misafir gelmişti çayı demlerken birden çaydanlık devrildi ve koluma döküldü o arada yanımda olan kaan ın ayağına geldi allahtan direk ona gelmedi benim kolumdan dökülenler geldi
    Hemen çorabını çıkarıp ANASTOL POMAD sürdüm acısını alsın diye sonrada silverdinle karıştırıp sürdüm ikimizide :))
    arkadaşlar tavsiye ederim evlerinizde mutlaka birer adet ANASTOL POMAD ve SİLVERDİN mutlaka bulunsun ben anastolu kaan ın tüm düşme sıyrılma olaylarında kullanırım zaten adından da belli anestezi yapılmış gibi uyuşturuyor o bölgeyi bir süre en azından çocuk olayı kabulleninceye dek iyi oluyor :)))))

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda