Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    cilek bebek yelegi



    selamlar herkese şu sıralarda yoğun günler yaşıyorum ve blogumla ilgilenecek zamanım pek olmuyor,ara ara arkadaşlarımı bile zor ziyaret ediyorum.bu yoğunluk kısa bir süre daha devam edecek.
    bu gün farklı bir örnekle karşınızdayım daha önce bloglarda görmediğim bir modeldi,komşumdan aldım modelini ve hemen başladım,şuanda açıklama yapacak kadar vaktim yok ama en kısa zamanda aşama aşama yapılışını ekleyeceğim.şuanda 2.cisini örüyorum orjinal çilek renkleriyle kırmızı ve yeşil.aslında çok kolay bir model örgü bilenler çok rahatlıkla yapabilirsanırım,acemiler biraz bekleyin açıklamalı resimlerini olur mu:)
    bu arada ödüllerim gelmeye devam ediyor ,kamelya,aymuzese arkadaşlarım bu ödüle layık görmüşler çok teşekkür ederim arkadaşlarıma

    nako pırlanta 1 yumak yeşil
    nako pırlanta 1,5-2 yumak kırmızı ipin üzerinde şiş no farklı ama ben muntazam olsun diye 3 numara şişle yapıyorum
    ben çilek yeleği 2 yaşa göre ayarladığım için ilmek ve yaprak sayısını fazlalaştırdım.
    99 ilmek başayıp 5 sıra haroşa ördüm (yani 10 sıra) yaprağı düz tarafından yapacağız.
    1 sıra:11 ilmek kenar bantı için haroşa,1 artır,3 ilmeği bir ilmek ters ör,2 ilmeği bir düz ilmek ör,1 artır,3 ilmeği bir ilmek ters ör,2 ilmeği bir düz ilmek ör,1 artır...sıra sonuna kadar 11 ilmek kenar bantı için haroşa
    2.sıra :11 ilmek kenar bantı için haroşa,tüm ilmekler ters ,11 ilmek kenar bantı için haroşa
    3.sıra:11 ilmek kenar bantı için haroşa,1ilmek artır 3 ilmek,düz,1 artır,1 ilmek düz,1 artır,3 ilmek düz,1 artır,1 ilmek düz,1 artır,3 ilmek düz,1 artır..sıra sonuna kadar 11 ilmek kenar bantı için haroşa
    4.sıra:11 ilmek kenar bantı için haroşa, tüm ilmekler ters 11 ilmek kenar bantı için haroşa
    5.sıra:11 ilmek kenar bantı için haroşa,1 ilmek artır,5 ilmeği düz,1 artır,1 düz,1 artır,5 ilmeği düz,1 artır,sıra sonuna kadar...11 ilmek kenar bantı için haroşa
    6.sıra:11 ilmek kenar bantı için haroşa ,tüm ilmekler ters,11 ilmek kenar bantı için haroşa
    7.sıra:11 ilmek kenar bantı için haroşa,1 ilmek artır,1 ilmeği düz ör,3 ilmeği bir ilmek ters ör,1 ilmek düz ör,1 artır,1 ilmek düz,1 artır....sıra sonuna kadar,11 ilmek kenar bantı için haroşa
    bu şekilde yaprağın ortasında 7 eksiltme olana kadar yapıyoruz.sonra her düz sırada 3ilmeği bir ters ilmek örerek eksiltmeye devam edeceğiz,toplam artırma delikleri 20 sıra olunca yaprakların kenarından artırma yapmadan ortadaki 3 ilmeği bir ters örmeye devam ediyoruz bu işlemi tek tek yaprak yaprak yaparak kesiyoruz,burası biraz zor
    ve kırmızı ipe geçip tek tek ilmek alıp örgüye devam edeceğiz.dilimli yaprak kısımlarında biraz zorlanabilirsiniz cünkü bu kısım patik örer gibi tel alıp dönülerek yapılıyor. ve bitirirkende 2 ilmek keserek bitiriyoruz ki oval şekilde bitirebilelim.en sonda da boncukları dikip süslüyoruz.ben 3 kere söktüm biraz zorlandım ilmek sayısını 99 yaparken sizlere kolay gelsin:)

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda