Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    örgü yapraklı bere,parmaksız eldiven ve örgü boyunluk




    herkesin bayramını kutlarım hepimize hayırlı bayramlar dilerim.
    güzel bir bere boyunluk eldiven takımıyla geldim.model oldukça kolay resimledim bolca nerden kesmeleri yapıldığı nerden arttığı resimden anlaşılıyor ben başladığım sayıları vereceğim.
    YAPRAKLI BERENİN YAPILIŞI:88 ilmekle örgü yaprak bereye başladım birkaç sıra lastik ördüm
    örneğe başlarken 4 haroşa olacak iki kenardada ortadaki haroşalar 8 tane iki kenara 4'er tane koyuluyor dikilme yeri.4 haroşa kenara ördüm 1 düz şişe dola artırma yeri 1 düz yine şişe dola 1 düz 8 tane haroşa yine aynı şekilde 1 düz şişe dola 1 düz şişe dola 1 düz 8 haroşa sıra sonunda 4 ilmek haroşa kalacak.arkadan tersi ters haroşayı haroşa öreceğiz önden yaprağı artırmaya devam ettim 9 sıra sonra resimdeki gibi iki kenardan eksiltmelerini yaptım yaprak şeklini almış oluyor artırmalar ve eksiltmelerini ön yüzünden olacak.
    yaprakları eksiltip bitirdikten sonra haroşalarını 3 sırada bir eksilttim aradaki görünen tek düzden ikişer taneyi eksiltiyordum başa olacak şekilde devam ettim kalan düzleri içinden iğne geçirip büzdüm ve bereyi diktim.
    ELDİVEN YAPILIŞI:36 ilmekle 5 şişle lastiğine başladım nekadar istenirse okadar lastik örülür.
    baş parmak yeri için resimde anlaşılıyor iki düz ilmeğin yanından artırmalar yaptım 2-3 sırada olabilir ele göre ayarlanır 14 ilmek oldu 12 taneyi baş parmak için ayırdım kalan ilmekleri düz
    ördüm sonuna birkaç sıra lastik ördüm baş parmağıda lastik örüp bitirdim.
    BOYUNLUK ATKI:25 ilmeklede boyunluk atkıya başladım kenarlarını haroşa ortada yaprak örneğini ördüm yaprağın iki yanında ters örgüler var bunu yapacak olanlar saysına göre ayarlar.







    BERENİN ORJİNAL MODELİ

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda