Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    badem şal,etol badem şal modeli

    etol badem şal modeli.
    bu şala önce üçgen olarak başladım biraz geniş oldu fazla ip gidiyordu fıstıklarınıda
    zincir içinden batarak almadığım için beğenmedim ve söktüm. sökmesi çok zor oluyor bu ipi
    alizenin ipleri harika ziyan edemem dedim ve etol şeklinde başladım sonundada bitirdim videolu çektim ama 2 kere yüklememe rağmen sorun oluyor.
    şalın yapılışını bolca resimledim sanırım kolay anlaşılır olmuştur.
    YAPILIŞI:istenilen uzunlukta zincir çekilir ikili trabzan yapılır 4 zinzir ikili trabzan 4 zinzir olarak kaç fıstık istiyorsanız o uzunlukta devam edilir.dönüp ipi biraz uzatıyoruz 4 kere ipi uzatıp fıstık yapıyoruz her uzatmada dibini sık iğneyle örüp sabitliyoruz yine 4 kere ipi uzatıp fıstık yaparak diğer kutuya batıyoruz resimdeki gibi son
    ilmek uzatmada 3 tane yapın dönerken ipi yine uzatıp üste çıkılacağı için fazla gelir.
    diğer sırada ipi uzatıp çıkıyoruz ve uzattığımız ilmeği diğerine sık iğne yapıyoruz iki ilmeğin arasına 3 zincir çektim diğerlerin arasına 1 zincir çekilir ve diğer sırada örnek yine ip uzatıp fıstık yapmayla devam ediyor.fıstıkları 5-6 kere dolamak yeterli.
    ÜÇGEN OLAN İÇİN:üçgen yapacaksanız uzunluk size kalmış üstten başlanacak her sırada iki kenardanda birer tane eksitiyoruz ve 1 tane kalana kadar devam ediyoruz ben üçgen yaparsam yapılışını yine eklerim.
    ipi söktüğüm için yapılış örneği biraz bozuk çıkmış uygun başka ipim yoktu mecbur aynı iple resimledim modeli yapmak isteyenlere kolay gelsin





    badem şalın resimli yapılışı





    badem şal,şal modeli

    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda