Derya Baykal Örgü Modelleri Oya Modelleri Dantel Modelleri

  • Güncel Moda Haberleri

    BEBEK PATİĞİ, BERESİ VE YAPILIŞI..


    Patiğin modelini biryudumhobiden aldım.çok güzel anlatmış arkadaşımız blogundan bakabilirsiniz. yalnız ben göz ve kulak eklemediğim için sade bir model oldu..

    Bereyi tepeden başlayarak yaptım.daha önceki bere modellerimde tepeden başlama şeklini anlatmıştım buradan bakabilirsiniz.diğer kısmı ise bildiğiniz bir model..


    Bu patik ve bereye birde hırka ördüm inşallah onuda bir süre sonra yayınlarım.Anlatma modumda değilim.Filistine yapılan insanlık zülmü sizlerde olduğu gibi bendede moral bırakmadı günlerdir içimiz yanıyor..Allah yardımcıları olsun.Biz dualarımızı esirgemeyelim inşallah..





    Hiç yorum yok :

    Yorum Gönder

    Fashion

    Beauty



    kesintsiz tv izle Esma Moda